Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
AT THE DRIVE-IN&30STM
My stupid story

AT THE DRIVE-IN&30STM

Więc... po dość długiej przerwie... WITAMY ZNÓW xD

taaak... przerwa była. spora. ale wiele się nie zmieniło

dziś dziś o naszej Fazie Emo, coo?

dopsz. a więc, moja Kochana EmoGirl, zaczynaj.

JA?

yeep. przecież nie MissValo, prawda? ja Emo nie jestem^^

a więc...:
Ja zaprzyjaźniłam się z jednym zespołem. Jest to AT THE DRIVE-IN... jest to amerkańska grupa była aktywna w latach 1993-2001 teraz już nie występują (chyab że o tym nie wiem)... Skład:
* Cedric Bixler-Zavala - śpiew
* Jim Ward - gitara, keyboard, śpiew
* Omar Rodriguez-Lopez - gitara, śpiew, gitara basowa na Acrobatic Tenement
* Paul Hinojos - gitara basowa
* Tony Hajjar - perkusja
Poprzedni członowie:
Gitarzyści
* Jarrett Wrenn - na Hell Paso i Alfaro Vive, Carajo!
* Adam Amparan - na Acrobatic Tenement
* Ben Rodriguez - na El Gran Orgo
Perkusiści
* Bernie Rincon - na Hell Paso
* Davy Simmons - na Alfaro Vive, Carajo!
* Ryan Sawyer - na Acrobatic Tenement
Basiści
* Kenny Hopper - na Hell Paso i Alfaro Vive, Carajo!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



okay. a wiiięc... ja właśnie zakochałam się w 30 Seconds To Mars...^^
tak na marginesie:
JARED MÓJ! PRECZ Z ŁAPAMI, BO GRYZĘ!
no.^^

okok. już się nie wtrącamy do Jaeda. Daj mu buuuuuziii***

taak... jassne... jak tylko przestaną się z Ville'm napieprzać ręcznikami. to tak.^^

ok, ok. nie zaczynaj znowu. mów o zespole.

dopsz.
30 Seconds to Mars - amerykański zespół rocka alternatywnego założony przez aktora i wokalistę Jareda Leto, szerzej znanego z filmu Requiem dla snu i jego brata Shannona. Grupa zaczynała jako mały rodzinny projekt. Sprawa jednak nabrała szybszego tempa, gdy do zespołu dołączył Matt Wachter. Problemem stało się znalezienie właściwego gitarzysty. W końcu znaleziono Tomo Milicevica, który jak się okazało idealnie spełnia swoją rolę.

Znak rozpoznawczy zespołu to tzw. Pieczęć Feniksa. Symbole oznaczają siłę, życie (feniks) i członków zespołu (4 symbole) Członków miało być czterech. Jednak paru zrezygnowało ze współpracy i teraz Pieczęć oznacza tylko życie i siłę. A oprócz tego jeszcze po prostu 30 Seconds To Mars.

skład:
* Jared Leto (wokal, gitara)
* Shannon Leto (perkusja)
* Tomo Miličević (gitara)
* Tim Kelleher

dyskografia:
* 30 Seconds To Mars (2002)
* A Beautiful Lie (2005)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



no to dziś wszystko.

hm. taak. raczej.

no to Papa

see you on the other side \m/

yeah!
bo my was lOvVUsiAmy (Pokemon! czy już wszystkie masz?!)
PAPAPA

soo.. komentujcie. iii... do zobaczenia! ^^

Punky&MissMurder... 16:44:04 15/07/2007 [Powrót] RzućSłowem...^^



hmmm podoba mi sie twoj blog dodaje i bede tu czesciej wpadac :P a i mam nadzieje ze odwdzieczysz sie tym samym :P pozdro:*
jolka 23:59:12 22/08/2007
| brak www IP: 83.9.248.79

hej jestem tu pierwszy raz i pociga mnie to wszystko zwiazane z punkiem ale chcialabym sie cos dowiedzic co do tego emopunk i emotionow. nie rozumie za bardzo o co chodzi, a ostatnio czesto o tym slysze. bylabym wdzieczna za odpowiedz. zapraszam na swojego bloga.pozdro:)
mazia 19:05:51 25/07/2007
| brak www IP: 83.11.133.155







Numers
10179
{ile_dni}
I

Love me?
Get to know me
{akcja}
Archiwe
2007
Lipiec
Czerwiec
Links
They know

Clubs
{kluby}
Cover
Workmanship-Bell
Galery-hp-szablony
Photo-deviantart